Blandade resultat

Har varit helt slut efter tävlingarna i sundbyholm i helgen. Värmen har totalt dragit all energi ur min kropp och jag har sovit så fort jag hittat en ledig stund. Hästarna har känts riktigt bra i helgen trots lite tråkiga resultat. Det är bara så små grejer som måste stämmas av nu, och sedan är jag säker på att nollorna börjar trilla in där med. Boogie är borta nu i en månad. Vilket betyder att jag endast har två hästar i full gång och en under igångsättning. Idag blir det dock en extra då jag ska trimma igenom en c-ponny som inte alltid vill ha sin ryttare kvar på ryggen. Vi får se hur det går! 
Skriver mer senare, för nu är det dax att ta en power nap och försöka sova bort lite av huvudvärken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0