borta ett tag

Det är lite så den här bloggen funkar va?
Nej, men för att inte behöva förklara mig så kan jag bara säga att det absolut inte funnits ngt intressant att skriva om. Livet här på Upprätta rullar på fint. Shakira ska ut och tävla imorn, och sedan ska hon till märsta och hoppa 120cm nästa helg. Det är hennes första tävlingar sedan breeders förra året om jag inte minns fel. Så det ska bli kul att få testa på henne också. En riktigt klok och fin häst, otroligt hinderklok och tuff. Har haft med henne på 2 träningar nu för Ann och kan säga att jag sprutat av glädje efter båda träningarna. Den hästen för med sig lycka helt enkelt. Nästa vecka ska hon till Piia Pantsu, och likaså ska Zacke dit.
Boogie kommer ev. hem från John Hickey på onsdag, men det kan bli ändringar där också. Allt blir att se iaf.
Får nog även hem en till häst på Söndag, så de ska bli riktigt kul.
Korven ska även ridas igång på tisdag efter sommarbetet. Hon var tyvärr inte dräktig så hon får komma igång nu och hoppa lite som 4-åring nästa år.
Så om allt går som planerat och inga planer görs så kommer jag ha 5 hästar hemma. Kommer alltså ha en hel del att göra men hoppas på att jag kanske får några minuter till bloggen. För visst kan det vara kul att läsa om alla hästarna?
Mona är inte hemma för tillfället och vi får helt enkelt se när, men framför allt OM hon kommer hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0