Första hästen riden

Första hästen riden... Och det var zacke som fick det passet. För att göra ett långt inlägg kort så var han rent av förjävlig idag! De sägs ju att när det gått bra ett tag så kommer så småningom ett bakslag, och det kom definitivt idag. Red över en timme, testade allt! Men han hade inte alls tänk göra som jag ville idag. Om han inte va stark så sköt han ut bakdelen, bogen, bockade, röck mig ur sadeln, och hade bakbenen way to långt bort för att ens vara nära att trampa under sig. Och efter en timmes öppna, sluta, rygga, skänkelvikningar hit och dit, öka, korta så var jag fortfarande på samma ställe där jag igentligen började. Så med andra ord så var vi definitivt inte sams idag! 
Får hoppas att dom andra två visar en bättre sedan idag, annars går jag och gräver ner mig själv någonstans...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0