Lång dag!

Lång dag, med massa sol och inslag av extrem huvudvärk lite då och då. Mona rev första hindret i 130cm idag, men hoppade riktigt fint resten av banan. Hon var inte riktigt med i början så hon försökte luras lite med att bli rädd, som hon ibland gör. Men fick en bra känsla på henne! 
Zacke, min prins går som en Gud som vanligt. Gjorde en lite miss och tog en lite för stark förhållning så fick en rivning, men därefter vart de inga problem. Han kändes verkligen härlig både på marken och i sprången. 
Boogie var riktigt stor att rida idag, men hoppade med sådan jäkla kraft! Kan ta på mig rivningen på sista hindret då jag valde att ta bort ett språng där och då blev hon lite flack. Men en rivning var lägger jag på henne. Måste få ihop henne lite mer nu när hon får sådan kraft i sprången, sedan kommer allt sitta där också! Nöjd med dagen iaf! Nu blir det sushi-kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0