On the road

Visst, Asså vi skulle ju åka på kvällen, men inte två timmar efter planerad tid.. Haha så kan de blir ibland. Tog lite extra tid eftersom att jag skulle tömma skåpen också. Nu är lastbilen proppad med både tävlingssaker, massa annat skit så som olika sprayer, schabrak, täcken och andra grejer som alltid finns i stallet. Mona och zacke står snällt i lastbilen efter att Mona stämplat mig på foten. Hon är känd för att mosa fötter på folk och nu var det dessvärre min tur på listan. Vi lär komma fram till Strömsholm runt 22, och har jag tur och är snabb så är väl hästarna nattade vid 23. Mona går nämligen första klassen imorn, och startar säker först. Klassen startar vid 7 så det blir en tidig morgon. Zacke startar ingenting imorn, utan går först på fredag så han ska bara trimmas. Håller tummarna för mig själv och taggar inför en rolig tävlingshelg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0