Tävling hela helgen

Idag är det torsdag vilket betyder att det är min 4:e dag här på upprätta. Jessica åkte till Italien i tisdags men jag har ändå kommit till rätta på ett bra sätt. 
Idag på em åker vi iväg till runsten. Det är det årliga runstenshoppet och det blir zacke och Mona som följer med. Är även själv där hela helgen så om någon känner sig manad att göra mig sällskap så är den varmt välkommen! Innan vi åker iväg finns lite att göra. Jag ska packa, stallet ska fixas, dvs. Släppa ut hästar, mocka osv. Boogie ska även ridas och jag ska duscha osv. Mona har fått göra lite klassbyten och startar 130cm, 125cm och 130cm. Zacke kommer även han få göra klassbyte då jag inte är så pepp på att rida 150 på gräs. Så istället tror jag att han bara får gå 135cm på lördagen. Men de blir att se. Har går iaf 145 på fredagen och 140 på söndagen. Fredagens klass kan ändras till 140cm men det bestämmer jag på plats. 
Nu ska jag slänga i mig lite frukost och därefter ska jag ner till stallet och få ut lite hästar. Under dagen så tar jag mig ett dopp i poolen och njuter av dagen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0