Planer ändras ibland...

Det kan inte alltid gå som man tänkt. Och heter man Veronica så har planerna en tendens att ändras ganska snabbt. Tror att min mor börjar bli rätt trött på mitt härjande. Men tror att jag lommar att ha nytta av detta i framtiden. Det är som ung som man ska testa på saker, eller hur? 
Iaf. I torsdags så lämnade jag John hickeys gård och åkte till Norrköping och tävlade med boogie och zacke. Fick med mig en rosett och gick vidare till andra kvalet av swedish riders trofy men tyvärr räckte inte min andra runda till final. Men är ändå helt ok nöjd med min insats. Boogie var tyvärr inte där jag ville ha henne i helgen. Så hennes klasser stryker jag ett sträck över. Det kan inte alltid gå bra.. 
Efter söndagen så begav jag och hästarna oss faktiskt hem till Haninge igen, och nu för att stanna här. Kände att jag va klar med mitt härjande hit och dit och nu var det dax att komma hem igen. Men planer har jag fortfarande, dock är dom lite annorlunda. På fredag bär det nämligen iväg till Avesta, och på måndag åker jag iväg en sväng till Danmark med Hanna. Inget av det här kommer att skrivas öppet om i bloggen tills vidare. Och i värsta fall kanske det inte kommer nämnas alls. Allt blir helt enkelt att se. Men jag kan lova er en ljus framtid, och jag ser fram emot kommande två veckor ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0