Startar om på nytt

Jag har nu lämnat upprätta gård.. De var både jobbigt och ledsamt men ibland måste man ta ett kliv och bredda sina vingar lite. Bestämde mig för att ta det steget och började smått planera. Hade tillslut två alternativ att välja mellan. Antingen var det att åka hem, ha hästarna på grindtorp och träna för Helena och försöka utvecklas där ifrån. Eller åka till ett nytt ställe. Och ett nytt ställe blev det. Så just nu befinner jag mig hos John Hickey för ett tag framåt. Hur länge jag stannar här är oklart men jag tror att det kan bli lärorikt och jag kommer få många hästar att sitta på, och fler ridtimmar att få nytta av i framtiden. Båda mina hästar är självklart med mig och vi börjar om på ett nytt kapitel här. Kom hit igår på em. Runt 18, och då var det bara att sätta igång direkt. Efter 19 satt jag på första hästen och vid 23 vid vi uppe i huset igen efter att jag ridit 4 hästar. Tror jag kommer trivas här och tror att jag kommer att utvecklas enormt som ryttare. Så från och men nu så får ni följa min resa här på westgate farm, fram tills jag flyttar hem igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0