Lång dag

Det blir en otroligt lång och tuff dag idag som jag på ett eller annat sätt måste lyckas ta mig igenom... Startar upp med jobb 7-15.45 och åker sedan hem och äter och byter om till stallkläder. 18.30 måste hästarna vara på Blåkulla då jag och Sandra ska ha en liten klinic på ridskolan, mer om det kommer senare. Har även kvällsfodring sedan på kvällen så är väl inte hemma förän 21.30, och börjar sedan dagen därpå kl. 7 igen.. När jag börjar 7 så står väckarklockan på 05.30.. Lockar inte speciellt mycket om jag får säga det själv. Men, så är det i vuxenlivet och ni som någonsin klagat på skolan (räknar in mig själv där), snälla, gör inte det! Vill bara spola fram dessa dagar och krypa ner i min säng... 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi Sis,så sant,så sant:)

2015-02-02 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0